Sancaktepe’de, Cumhuriyetimizin kuruluşunun 102. yıl dönümü kutlamaları büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.

Kutlama programı kapsamında, Belediye Başkanımız Sayın Alper Yeğin ve Sancaktepe Kaymakamımız Sayın Naif Yavuz bir araya gelerek, ilk olarak “Tebriklerin Kabulü” törenine iştirak ettiler. Ardından, Cumhuriyet coşkusunun doruğa çıktığı “Kutlama Töreni” programlarına katılım sağladılar.

Bu anlamlı günde, başta Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, tüm silah arkadaşlarını ve vatanımız için canını feda eden aziz şehitlerimizi saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz.
Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun!
















