Sancaktepe’de Cumhuriyet Coşkusu: Protokol Törenle Saygılarını Sundu

273

Sancaktepe, Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 102. yıl dönümü vesilesiyle büyük bir coşkuya sahne oldu.

Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve kahraman silah arkadaşlarına olan minnet ve saygıyı ifade etmek üzere düzenlenen Çelenk Sunma Töreni, ilçe protokolünün yoğun katılımıyla gerçekleşti.

Törene, Sancaktepe’deki en üst düzey idari ve yerel yönetim temsilcileri katıldı:

  • Belediye Başkanımız Sayın Alper Yeğin,
  • Sancaktepe Kaymakamımız Sayın Naif Yavuz.

Başkan Yeğin ve Kaymakam Yavuz, Atatürk Anıtı’na çelenklerini sunarak, Cumhuriyetimizin kurucu değerlerine ve bağımsızlık ruhuna olan sarsılmaz bağlılıklarını bir kez daha gösterdiler.

Sancaktepe, Cumhuriyetimizin sonsuza dek yaşatılması kararlılığıyla, omuz omuza yürümeye devam edecektir.