Cerattepe için topladıkları 40 bin imza ile Ankara’ya gidiyorlar

486

40 KİŞİLİK HEYET YOLA ÇIKTI

Artvin’de Kafkasör Yaylası Cerattepe mevkiindeki madencilik faaliyetlerine karşı, Artvin Çevre Platformu üyelerinin başlattığı ve 1 ay süren imza kampanyasının tamamlanmasının ardından toplanan yaklaşık 40 bin imzayı Ankara’ya götürecek olan 40 kişilik heyet yola çıktı. Artvin’den hareket eden çevreci heyet yarın Ankara’da TBMM’ye giderek imzaları teslim edecek.